ame Ne zamandan beri saçlarını kestiriyorsunuz ? İlk saclar hic kesilmeden yumuşak uzuyordu ve yatık sanirim makas değince dikili ve karışık oldu napabilirim iyice kısaltmak düzelir mi ?
Ata0905 ame 7 aylıkken önlerini kestim sonra 9 aylikken de kestim. Baktık olmayacak babası 10 aylık kuaföre götürdü . Güzel kestirdik. Ama sıfıra vurmaya karşıyım. 💓