busra_54 valla doğru diyorsunuz daha dün eşimle bu konuyu konuştum bogazına hafif sert bisey kaçtığın da büyük insan gibi herseyi kusuyor pandemiden dolayı hastaneye de gidemiyorum ne verilir ne içilir diye soracağım kimse de yok burda bazen annelerin yorumuna bakıyorum 8 aylık olanların eline bebe bisküvisi falan veriyorlar ben cesaret edemiyorum yarın bir gün katıyı kabul etmicek diye korkuyorum anca ekmek içi falan doğruyorum yumuşatıyorum çorbada öyle veriyorum 🙄🙄🙄