Kızlar kafayı yicez artık çocuk ağlıyor yorgunluktan ölüyor ama yinede ağlıyor katılcak gibi yorgunluktan bayılıp kalıyor 10 dk sonra uyanıp tekrar ağlıyor gece 2 de zar zor uyuttuk 4 5 gibi uyandı emmek için o zaman bile deli gibi ağlıyordu sabah uyanır uyanmaz aynı şekilde en sonu ambulansı arayacaktık sizce neler oluyor 3 aylık bebeğim bu arada