Benim de 15 aylık kızımda aylardır geçmeyen hırıltı var gece uyuyamıyo horluyo resmen, doktor alerji dedi ilaçlarla rahatladı ama ilaç bitince yine aynı oldu, bahar alerjisi toz alerjisi gibi bişeymiş, hangi şehirde yaşıyosunuz nemli olması lazım evinizin… ayrıca ben ağız suyu cok aktığı için sürekli önüne önlük takıyorum o bazen fazla nemli oluyor ordan zıbınını ıslatıp üşütüyor mu diye düşünmeye başladım ona dikkat edip tekrar gözlemleyeceğim