Kızlar dün bebeğimin üçüncü ay kontrolüne götürdük ağlayınca morarma be baş terlemesi şikayetleri vardı doktorumuz kalp röntgeni istedi var röntgende kızımın kalbinin normal kalp görünümünde olmadığı taht pabuç görünümünde olduğunu öğrendik bu durumu yaşayan annemiz var mı yardımcı olurlar mı rabbim kimseyi evladıyla sınamasın öğrendiğimden beri çok kötüyüm elimden hiçbirşey gelmiyor