ikizannesii01 Ygmrclk canım 1.5 aydır neler çekiyoruz bulmak için internetten getirtim bir kaç kere . Şimdi bir eczanenin deposunda kalmış son 10 kutu ordan aldım
Ygmrclk ikizannesii01 ben normalde Sma kullanıyorum canım bebiş kabız oldu doktorda mamayı değiştir dedi bebecal Gold sindirimi daha kolay deyince bakayım dedim hiçbir yerde yok. Allah’tan mama günde 2 defa veriyorum