Merhabalar 6.5 aydır anne sütü gidiyordum ama 4 gündür sütümün azaldığını farkettim. Gece saat başı uyanıyordu ve gün içinde sürekli açtı. Dün ilk defa regl oldum sebebinin bu olduğunu düşünüyorum. Regl döngüsü bittiğinde sütüm geri çoğalır mı acaba başına gelen var mı?