Kocamokuz ayrılık kaygısı yaşadıkları bi dönemmiş bebeklerin.o yüzden öyle yapıyolar muhtemelen.geçen gün okudum bi yazıda 18.aya kdr ayrılık kaygısı yaşıyolar ve anne gidince gelmeyecek sanıyorlar.gün içinde sk sk ce ee oyununu oynayın,bi oyuncağın arkasına saklanın ‘anne nerdee?’,şeklinde oyun oynayın,ayağa kalkın ‘hemen geliyorum annecim’ diyin kapıdan çıkın ve hemen girin tekrar.anne geldiii falan diyin.başlarda çok ağlarmş muhtemelen ama zamanla gidince geleceğinize inanacağı için azalırmış ağlamalar.bi deneyin isterseniz umarım işe yarar🤲🏻