Kötü koku olunca illah kötü bişey olacak diye bir durum yok bazen bezin kendi kokusunda olabiliyor yani bezden beze değişiyor koku olayı bende gece mutlaka bşr kez dahi olsa değiştirilmesi taraftarıyım kendinizden pay biçin regl olurken yoğun olduğunuzu ve sabaha kadar aynı pedle kaldığınızı düşünün huzursuz edici bir durum bence…