Ceren27 anladım ben de ilk zamanlar düzenli götürüyodum ama şimdi pandemiden dolayı da bi durum olmadan götürme taraftarı değilim🙆♀️ en yakın sağlık ocağına götürüyorum orda çok güzel takibi yapılıyor 😃 1 yaşında felan bi defa götürürüm bakalım o da sağlık ocağında yapılmayan değerlere bakmak için 😃