Meriwa Alp13 anne sütünde normal ama bekleme zamanı her doktora göre göreceli bir kavram canm arkadaşımjn doktoru 12 gün normal demişti benim doktorum tıp ritüelinde 1 hafta dedi beklemeden gel demişti çatlak oluşmasın diye doktorunuza danışın en sağlıklısk cnm
Minikimmmmm Alp13 benimde oğlumda aynı dönemde oldu şu an 2 ay 18 günlük.Korkulacak bir durum değil 7 günün ardından masaj ile yaptı çok şükür.10 güne kadar normalmiş.Sende her altını açtığında karnına masaj yap iyi gelir.Yine yapmazsa hakiki zeytinyağı ver çay kaşığının yarısı kadar.Hemşiremiz söyledi.Ama ilk önce masaj yap en son zeytinyağı ver derim.
elfozyil Alp13 3 gün demişti doktorumuz anne sütü alan bebeğimiz için. Tavsiyem masaj yapın ileri geri bacaklarını hareket ettirin. Karın ovalayın gaz damlası var ise verin hareketlensin
Alp13 Eesay her gün düzenli yapıp 4 gündür yapmayınca korktum açıkçası o halde endiselenmeme gerek yok :)
Eesay Alp13 gaz sorunu yoksa ve karnı sert değilse korkmayın, karnına minik minik masaj yapabilirsiniz arada 🌸🌸
otose_san Alp13 geçen hafta benzer sebepten doktora gittik, 3 günden sonra kabız sayılıyor dedi, 6 gün kakasını yapmamıştı kızım, fitil yazdı ama hastaneden gelince kendiliğinden yaptı. 1 çay kaşığından az zeytinyağı veriyorum ben
Merve_96 Alp13 doktorumuz 1 haftaya kadar normal demişti bizimki bir kere 1 haftayı geçirince fitil vermişti sonra yaptı bir dahada yaşamadık öyle bir sorun