Zezemeze Kadın sana kötü birşey söylemiyor, şuan 9 aylık ve ilerleyen aylarda durum daha zorlaşacağından sizi daha zor günler bekliyor demek istiyor. Benim oğlum da 21 aylık şuan ve o aylarda sürekli uyurken bizi yanında isterdi. Kendi odasında asla uyutamadım bize alıştığı için. Şuan hala aynı odada yatıyoruz, park yatakta yatıyor o. Kendini hazır hissedince kendi odasına transfer edeceğim. Uzmanlarda 2 yaşına kadar aynı odada uyunmasını tavsiye ediyorlar.