Bebeğim 4 ay 20 günlük dün 7-8 defa kaka yaptı ve iki kez nokta gibi kan vardı acile gittik kan tahlili ve karından röntgen çekildi kanı temiz çıktı çok şükür ama bağırsaklarında iltihap olmuş dedi doktor ilaç verdiler. Başına böyle bişey gelen var mı geçer mi ? Kanı görünce alerji dedim çünkü alerjisi var yumurta ve süt ürünlerine başka bişeyden şüphelendim alerjidir dedim ama sonuç bambaşka çıkınca çok şaşırdım