Günaydın güzel anneler ✋ 5.5 aylık oğlum var normalde 40 ımïz çıkınca hemen adetim gelmişti mama ile besleniyo şimdi adetim 11 gün geçti test yaptım temiz çıktı korunuyoruz da neden olabilir normalmi hamile olmadan önce hep en fazla 3 gün geçirirdi anlamadım 🤷