ddae06 ben de 31 haftalıkken ikizlerimi doğurdum. Sütüm maalesef yetmediği için doktorun önerdiği mama takviyesi ile birlikte ilerliyoruz. Hiç sıkma canını. Doktoruna danış, güzel bir mama önersin sana. Ben de mamayla büyümüşüm, sadece 1 ay anne sütü almışım ama doktor nedir bilmem çok şükür. Gayet sağlıklıyım. Ben de ablam da aynı şekilde. Sakın sıkma canını💙