Sofyatomasatlas hic uzulme canim benim suan en guvenli yer de en kisa zamanda alirsin kucagina. benim kizimda 12 gun kalmisti kuvezde sarilik ve hizli nefes almasi vardi. zaten kuvezde uyuyor misil misil. eve geldiginizde bebeginn uzerini soy kendinde soyun ciplak ten tene temas yapin. emzirirken sen komple cikart ustunu ellerin dokunsun sana. guvenli baglanma oyle hemen kaybedilen ya da kazanilan bir sey degil korkma. 1 aylik olduktan sonra goz temasi kuracaksiniz onun ihtiysclariyla , beslenme alt degistirme sevme kucaklama gibi , zamaninda ilgilendikce zamanla baglanacaksiniz zaten. ben 2.5 ay emzirebildim senin gibi korkuyorum baglanamayiz emmiyor diyordum ama oyle olmuyormus. ilgilenmek sevmek yeterliymis. hersey cok guzel olacak annesi 🙏