ismihazan eğer öyleyse emzirirken kucakta yatırarak değil de sırtınızı geriye yaslayın ve bebeği daha dik emzirmeye çalışın mutlaka. İnternete yazın pozisyonu daha iyi anlayacaksınız. Göğüsler terbiye olana kadar bu süt kaçması olayını sık yaşarsınız panik yapmayın sakın. Ben öyle olduğunda hemen iki kaşının ortasından havaya kaldırıyordum. Yani bu şu demek; iki kaşın ortasından veya alnında hiç farketmez kaldırınca boyun altı yani nefes borusu açılıyor . Bu bir çözüm 1-2 sn sonra kendini toparlar. Ya da bebeği bacağınıza yüzüstü yatırıp sırtına bir kaç kez ufak ufak pat pAt yapın