BombastikTurta Arkadaşlar oğlum 9 aylık. Ve artık gece mama veremiyorum ona içmiyor. Dün gece yaptım içirmeye çalıştım dönüp arkasını uyumaya devam etti. Daha erken değil mi bunun için. Sabaha karşı 5 de açlıktan uyanıp daha uyumuyor bu sefer 😑😑
Tuba BombastikTurta Hayır erken değil gayet ideal ☺️ ne mutlu size ki kendisi kesiyor. Bazı annelerimiz kesmek için ne kadar uğraşıyorlar, zorlanıyorlar😊
Mert_Cemre BombastikTurta benim oğlum da 13 aylıkken kendiliğinden memeyi bırakmıştı gece beslenmesini de kestik tabi şu an 14 aylık çok şükür gece kesintisiz uyuyor 9 ay erken değil çok uygun bi zaman ❣
asyasare BombastikTurta erken degil tam zamani annesi. sanslisiniz kendisi kesmis. zamanla 5 te kalkmalarda yavas yavas uzar . kizim 5 aylikken kesti gece beslenmesini sizin bebeginiz gibi icmiyordu. doktorum elleme deyince biraktim. ilk zamanlar 6 gibi uyaniyordu zamanla uzadi suresi. suan 1 yas 7 gunluk 12 saat deliksiz uyuyor beslenmeden 10. ayindan beri.
BombastikTurta Mert_Cemre çok teşekkür ederim canım benim gözümde hala ilk doğduğu gibi sanki yediremeyince çok üzüldüm 😑
Tuba BombastikTurta büyüdü artık annesi🤗 zaman su gibi akıp gidiyor. kendisi doğru zamanı seçmiş bile👍🏼
Mert_Cemre BombastikTurta yok canım merak etme o açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor 6.aydan sonra gece beslenmesi kesilebilir 😊
BombastikTurta asyasare ya çok sevindim bir sorun olur diye çok üzülüyordum zaten diş döneminde çok huysuz hareketli kaşık kadar kaldı yüzü büyüklerimizin deyimiyle😑
asyasare BombastikTurta cok normal canim benim hic endiselenme zaten artik hareketlenecek emekleme yurume vs derken cok kilo almayacak. kizim 9. ayindan 12. ayina kadar 400 gram almis gecen gittik doktora cok guzel dedi. dis donemi kilo bile verebiliyorlar. annelik iste tedirgin olman normal. ama saglikli bir uyku aliskanligi kazanmasi cok onemli. gece salgilanan buyume hormonu beslenmesinden kat kat daha onemli artik. gonlun rahat olsun 🙏
BombastikTurta asyasare çok teşekkür ederim canım zaten gec diş çıkardı daha yeni ucu göründü emekliyo derken sıralamaya başladı şimdi hiç kilo alamıyor ama sağlıklı olsunda ne yapalım 😇 Mert_Cemre teşekkür ederim kızlar 😊😊