Herkese merhaba,
9 Ocak’ta problemsiz bir vajinal doğumla, 37+4′te bebeğim dünyaya geldi. Doğduğunda 2650 gramdı. Herşey yolundaydı, ölçümleri kontrolleri yapıldı, odamıza çıktık. Doğumdan hemen sonra emzirdim ve uyudu. Sonra emmek istemedi bi sersemlik oldu, kan şekerini ölçtüler düşük çıktı, mama verdiler, mamayı çıkarttı. Tekrar ölçtüler yine düşük çıkınca hipoglisemi nedeniyle daha sıkı takip edilmeli diyerek yoğun bakıma aldılar. Sondayla besleyip serum verdiler, 2.günün sonunda ilaçla dengelendi şekeri, biberonla beslenmeye başladı, yine birkaç kez kusunca kan testi alındı ve Crp yani enfeksiyon çıktı. Antibiyotik tedavisi başlandı. 5.günün sonunda taburcu oluruz derken dün gece bir ara küçük bir nefes sıkıntısı yaşamış oksijen düşüşü olmuş az bişey. Önlem amaçlı antibiyotiği 10 güne tamamlayalım dedi doktor. Kan testleri de temiz çıkmış.Kaç gündür sakin kalmaya çalışıyordum en sonunda patladım ağlayıp duruyorum dünden beri. Her gün süt sağıp götürüyorum, bi 10 dakika görebiliyorum. Durumu hep iyi görünüyor gözüme, canlı hareketli. Böyle bir şeyler yaşayan var mı? Bebeğim iyileşecek mi? Evine ne zaman kavuşacak yardım efin lütfen. Ve dualarınızı bekliyorum😔
.