Ben de 30. haftamda dogum yaptim. Dogumdan sonra 3 saatte 1 15 dk sağım yaptim hemşire öyle söylemişti. sütüm 2. gün geldi. Doktor eve gidebilmemiz için ilaç almaması ağızdan beslenmesi en az 2 kilo olması ve vücut ısısını koruyabilmesi gerekli dedi. Normalde zamanını bekliyorlar ama iyi giderse 36. Haftada da çıkartıyorlar. Oğlum 1515 gr doğdu 3 hafta kuvözde kaldı 2.5 hafta da normal odada termometreli yatakta kaldı yavaş yavaş ısıyı düşürüp vücut ısısını koruyabilmesini bekledik.