Rekor bende sanıyorum 🙈 3 aylıkken meme reddi oldu 7 aylık olduk hala sağıp veriyorum…
denemediğim yol, okumadığım kaynak kalmadı…
ancak farklı olarak şunu söyleyebilirim
emzirme için ne kadar sık sağarsanız o kadar süt çoğalır diyorlar ama bence bu doğru değil.. 3 saatte bir sağınca 50şer anca çıkıyorken 6 saatte bir sağduğımda (ki günde 4) 100 eri geçiyor..
hatta son zamanlarda günde 3 defa sağıyorum gayet de iyi verim alıyorum 120 130 larda..
Sağmak biberonları yıkamak kurutmak ciddi bir zaman ve stres kaynağı benim için 🤦🏻♀️ Böyle böyle geldim bu günlere