Myslkya-16 Ks21 biz de ilk başta öyle hissettik ama bütün burunu çok güzel temizliyor. İnternette videoları da var nasıl yapılacağı ile ilgili. Bakabilirsiniz 😌
Nidaabaserr Ks21 yenidoğan bebeklerde hırıltı normal kabul ediliyor. Doktorumuz bize eğer emmesinde bi sorun yoksa burnunu temizleme o kendi kendine atacaktır ama emmede güçlük çekiyorsa serum fizyolojikle temizleme yapabilirsin demişti
Ks21 Nidaabaserr emiyor ama emerken zorlanıyor nefes alamayıncada yutamıyor evin nem oranı en düşük oda 44 aslında ısısı da 24
Efemir06 Ks21 otri bebenin çekme aparatını kullanıyorum serum fizyolojik kücük şırıngalarla 3cc çekiyorum her birine onları sıktıktan sonra aparatla 3 er defa çekiyorum. Yalnız cok sert çekme bebegin daha kücük burnu kanayabilir
yavruhamsihafsacuk Ks21 canım ozaman sütün tazyiklidir bebeğe vermeden önce 10-15 ml elinle sağıp bebişe öyle ver başka tekniklerinde var tazyikli süt için bu olmazsa bir bak onlarada..