Kızlar merhaba 2 ay 8 günlük bebeğim var sütüm çok fazla olmadıgı için mama takviyesine başlamıştım ama yine her mamadan önce emziriyordum bebeğim şuan beni istemiyor gagalamaya başladı iyice biberonla içmek daha kolay geliyor bir emzirme danışmanıyla görüşmek istedim ve bende istediği ücreti duyunca şok oldum ne yapacağımı bilmiyorum daha önce eğitim alan oldu mu aranızda? Neler yapmalıyım tekrar memeye dönmesi için