Her zaman çıkarmıyolar siz yinede hemen yatırmayın bi 10-15 dk kalsın dik pozisyonda sonra yan yatırırsınız. Başıma geldiği için anlatıyorum amacım korkutmak değil ve bunu anlatıyım ki olaya daha ciddi bakın çünkü ben günlerce uyuyamamıştım. Bebeğim gazını çıkarmamıştı yan yatırdım diye koydum ama becerememişim kafasını çevirmiş Rabbim korudu tam uyuyacaktım doğruldum bebeğime dua okumak için bi baktım ki kusuyor ve ağzına dolmuş kusmuklar Allah korudu eğer ben o an bakmasaydım ne olurdu düşünmek istemiyorum.
Bir de üzerine ne giydiriyosunuz battaniye falan örtmeyin kundak battaniye alabilirsiniz oğlum yine üzerine çekmişti debeleniyodu o zaman da birden uykuda sıçramıştım cahillik mi diyim dikkatsizlik mi bilmiyorum çok şükür bi şey olmadı.