Gorursensoyle HicranHizMetLi evet ya verem aşısı koldan diğerleri de iki bacaktan ayrı ayrı ağlamasını geçtim gün boyu ateş takibi ve ağlamaları zor
Bitanesi Dimplesbaby dogura bilir mi diye bakıyolar çatın falan darsa ondan sezeryan demişlerdir belki olsun maşallh yine çok iyi dogmuş ben çok seviniyorum kilolu dogana 😀
Sinemnar Masalmelek Oğlumun doğum kilosu 4.070 puan 2 aylık olduk şimdiki kilomuz 5.970 boyumuzda 57 cm
MeteDemet 2ay aşısında ateşi düşüncem diye soymayın bebekleri valla dün ben o hatayı yaptım üşüttü bugün huzursuz gazlı
MeteDemet HicranHizMetLi bizimkinin 38.4e kadar çıktı ama ilk defa çıkınca acemilikten çok fazla soyduk ateşini düşürdük ama baya çıplak kaldı üşüttü. Abartmamak lazım olabiliyormuş
MeteDemet HicranHizMetLi bizimkinin 38.4e kadar çıktı ama ilk defa çıkınca acemilikten çok fazla soyduk ateşini düşürdük ama baya çıplak kaldı üşüttü. Abartmamak lazım olabiliyormuş
aliesradestan Masalmelek biz 3.580 dogduk 3270 hastaneden ciktik 2 aylik kilomuz 6.100 boy 62 cm oglusumun🤗 simdi eylul 18inde genel kontrolumuz var bakalim ne kadar buyumusuz 😍