Merhaba herkese. Normal dogum yaptim. 40 im cikana kadar kanamam devam etti. Sonra bir hafta ara verip tekrar kanamam oldu adet sandim. Ama o gun bugundur 13-14 gunde bir kanamam oluyor. Dogum yapali ise 4 ay oldu bu arada. Pandemiden dolayi hastaneye gitmeyi erteliyorum aslinda Normal dogumdan sonra bu durum normal mi degil mi onu kestiremiyorum. Var mi boyle birsey tecrube edinen. Tesekkur ederim simdiden.