Annesirintugceuzun Benim kızımında doğduğundan beri egzaması vardı 6. Ayda ek gıdaya geçtiğimizde inek sütü alerjisi çıktı. Meğer bütün kaşıntılar, döküntüler, gaz sancıları, karın ağrıları o yüzdenmiş. Şuan diyetteyiz size tavsiyem bi an önce alerji doktoruna götürün bebeğinizi.