Selma16 Kızlar oğluma miraç ismini koyucam.ama bazı akrablar kız ismi değilmi diyorlar.?erkeklere konmuyormu bu isim.
bbmbbm Selma16 erkek ismi tabiki de :) ama tanıdığım bütün Miraç’lar çok yaramaz umarım senin oğlan öyle olmaz :)
Selma16 NesLyy- ya bende erkeğe yakistiriyom.zaten yok kiz ismi degilmi. Yarin bir gun mailde falan miraç hanim demesinler falan diyolar
Selma16 NesLyy- sesli güldüm.gercekten öyle kızimda da ayni konular oldu sare koyucam fare derler havva dedim hava derler akrabalaribdegustirmek lazim
NesLyy- Selma16 İçinizden ne geliyorsa ne hoşunuza gidiyorsa onu koyun vallaa hiç bir şekilde memnun olmaz onlarr😑 Miraç güzel isimm bence😍
Annis-ogul Selma16 ne mana tabiki de erkek ismi ki unisex de olabilir daha miraç a sıra gelene kadar çok isim var oyle