Nildailay Dilcem28 benim bebeğim 3 aylık ço rahat tutuyordu sağlık ocağında bile o takip ediliyordu ama doğrusu gerekli olanı ne bilmiyırum
Nildailay Dilcem28 evet canım tutuyordu ama bir doktora daha göster her bebeğin gelişimi farklıdır yani ben sorun olucağınundüşünmüyorum açıkcası
Merve2756 Dilcem28 aynen kuzum kafasını bile tutamiyordu şimdi maşallah kolundan tutuyorum kaldiriyor
Dyguak Dilcem28 36/6 da doğdu 3090 kilosuydu şimdi 35 bas ölçüsü yüzü koyun kaldırıyor ama sırt üstü kaldırmıyor bide sol kolla sağ kol aynı seyleri yapmıyor ne gibi egzersiz yapmam lazım
demirboy Dyguak ötekilere bit şey diyemem ama benimki de 3 ay gibiydi sanırım tek elini daha çık kullandığını fark etmiştim sanki öyle gibiydi sonra ikisini birden aynı kullandı.