SibEliz Benim kızımda da oluyordu tam ek gıda döneminde başladı. Ek gıdayı kestim yine olmuştu. Dişleri çıkacağı için salyasından oluyormuş. Alerji testi yaptırdım. Hiçbişeye alerjisi yok. Sizinde sanırım diş döneminden kaybaklı. Alerji daha büyük lekeler halinde oluyormuş.