Ben Allah nasip ederse kızım 4yaşları civarındayken 2.yi doğurmuş olmak istiyorum.
2 yaş olacak şekilde istemiyorum 2 yaş sendromu çocukların karakter gelişimi için çok önemli ve o dönemde sadece kızımla ilgilenmek istiyorum. Diğeri 2 yaşına geldiğinde de kızım 6yaşında olur kreşe başlar diğerinin 2 yaş sendromu dönemine gireriz. Benim aile planlamam bu şekilde 😂 ama tabi bizim tercihimiz dışında bir zamanda hamile kalırsam da hoşgelir sefa getirir 😊 çok kısa aralıklarla olan kardeşler genelde kavga gürültü büyüyor, kardeşlerimin arası 2 yaş ve didişerek büyüdüler hep. Büyüyünce çok güzel evet ama o büyüme dönemi ergenlik dönemi vs zor yani yakın yaşlarla.