Merhaba 2 aylık. Bebeğim var hamileyken mantar enfeksiyonu oldum şimdi tekrar oldu çok kötüyüm sıra da alamadim doktora hamileyken exagyn kullandım tekrar ondan aldım sağlık ocağında yazdırdım emzirirken kullansam sıkıntı olur mu kullanabilir miyim kullanan varmı