Minikkualamm2123 daha kötü bir hastane olamaz. Hem aşşırı kalabalık hemde aşşırı ilgisiz. Gece vakti daha önce defalarca enfeksiyon çıkan 40 derece ateşle götürdüğümüz çocuğu doktor bey “isterseniz bi kan testi yapalım” diyor. İsterseniz ?? İsteğe bağlı mı test yapılıyor çocuğa çocukta enfeksiyon olabilir bi muayene et bi boğazına bak niye ateşi çıktı bi araştır değil mi yok