Bugün 1 aylık kontrolümüz vardı hemşire hanım özel aşıların olduğunu çok fazla bilgi vermediklerini bunu çocuk doktoruyla görüşüp zamanını falan ondan öğrenip yaptırmak istersek yapabileceğimizi söyledi nedir bu aşılar doktora 2 aya yakın kontrolleri için gidince soracağım da aklımda kalmasın bilgisi olan annelerimiz bizi de aydınlatabilir mi rica etsek 😊