Sule455 başıma iki üç kez geldi yalnız olmasanız da fayda etmiyor. Bir keresinde Esenler otogarından annem ve teyzemle evime gidecektim. Gece 12 civarı idi o vakitte rahat gidemeyiz diye mecbur taksiye bindik adam bizden 20 liralık yola 50 lira istemişti. Sıkıyorsa verme o parayı. Zaten yanlarında sopa, bıçak, silah herşey oluyor. Nasıl tartışacaksın paşa paşa veriyorsun. Bir de evinin adresini de öğreniyor. Lanet olsun diyip sesini çıkaramıyorsun.