AntikSokrates Hanım iyi geceler Bugün kızımın doktoru ek gıdaya geçmemi söyledi. Sadece mama ile besleniyor . Ama ek gıda için tadım yaptırmayacağını direkt olarak sebze püresi ve çorbadan başlatmamı istedi. Böyle olanlar var mı aranızda merak ettim?
Mina0607 AntikSokrates ben 4,5 aylıkken herobabynin kavanoz mamaları var 4+ onlardan vermiştim günde yarım kavanoz kadar.
AntikSokrates Mina0607 bilmiyorum ya direkt püre falan verilmesi aklıma yatmadı ama doktor işinin ehli vardır bir bildiği diyorum 🤷🏻♀️
Mina0607 AntikSokrates yinede havuc kabak fln tattırın 2şer gün. Sonrasında ikisini püre yapıp verirsiniz arada patatesi denersiniz sonra onuda katarsınz karışıma
Mom080 AntikSokrates ah yavrum benim keşke daha önce atışsaydik neyse hayırlısı 👌🥰 burdayım canım ne yapıyorsun bakalım 🌺
bitanem123 AntikSokrates blogda bebekler için ek gıdaya yeni başlayanlar var bende ona göre ılk bugun 3 çay kaşığı elma verdım cam rendede rendeleyip 3 gün böle devam edicem ona göre. Mesela kabak havuc patates var sırsda sonra onlardan sebze puresi veya corbası yapıcam tadımları bitince neye alerjisi var bence bilmek gerek sonra uğraş dur neden böle diye
AntikSokrates bitanem123 Bence mantıklı olan tadım şeklindeydi ama gerek yok dedi doktor hayal kırıklığına uğradım gerçekten
bitanem123 AntikSokrates valla benımde doktor ek gıdaya başla dedı boşver sen tadım yaptır 😂sanki 10 kezmi cocuk dogurcaz ben ınternetten bakıyorum araştırmaya başladım öle öle gidicem
AntikSokrates bitanem123 kız valla doktor dedi uzman işini bilir dedim ama içimde kaldı tadım yaptırmak 😂