Sedaayd Bebeğim hiç doğru dürüst uyumuyor. Bu ay aralığındaki bebeklerinizde geceleri ağlama/öfke krizi yaşadınız mı ? Çok ağlıyor kendini savuruyor ve hiç uyumuyor artık ne yapacağımı şaşırdım😔
mom0989 Sedaayd atak olabilir canım ya da azı dişleri geliyor olabilir. Benim kızımda uyumakta direniyor ama azı dişleri geliyor
MakarnaKulak Sedaayd 17 aylik bebegim evimiz cok sıcak ama asla üstünü ortturmez bende yinede polar gecelik yada tulum giydiriyor farkettimki usgu kalin olunca asla uyuyamiyor sabaha kadar kac kez kalkiyor .uygun kiyafeti olunca deliksiz uyuyor.bu duruma bi bak canim aklinda bulunsun
Sedaayd mom0989 Azı dişleri de geliyor sanırım ama gerçekten artık bu uyumama olayının krizlerin dozu arttı, endişeleniyorum.
Sedaayd mom0989 sinirli olduğu çok belli, bizim uyutmak istediğimizi bildiği için şiddetli bir ağlama ve kafasını elini kolunu savurma halinde.
feridegiray 16 ayın içindeyiz bizde de durum aynı sık sık uyanıyor ve meme olmadan geri uyumuyor maalesef hiç uyuyamıyorum bu ara nedeni azı dişler olabilir ama emin değilim çözemedim
Pinar3529 Benim 22 aylk uyumuyor uyusa bile ağlarak uyuyo yani uyuyo uykusunda ağlıyo tekrar uyuyo zaten taa sabak uyuyo bide 2.5 aylk kardeşi var çok zor durumdayım bizimde 17. Ayda başladı son 2 aydır hepten beter oldu bugün papatya çayı verdim bakalm etki etcek mı birde penalope diye bir sayfadan uyku çayı sipariş ettim inşallah işe yarar
mom0989 Sedaayd benim de kızım yatağa giderken anlıyor ağlıyor normal de böyle değildi ama babasıyla beraber yatakta oyun oynuyoruz sonra 2-3 kere kalkıp yatak başından tutunuyor konuşuyor biz hiç dur yapma yat uyu demiyoruz kısıtlamayınca gelip kendi yatıyor yanımıza geri. Ama hadi yat uyu hayır kalkma vs deyince inat yapıyor oda sinirlenip ağlıyor kendi saçını çekiyor dikkat çekmek için
Sedaayd mom0989 biz de hep müsaade ediyoruz ilk saatlerde özgürlüğüne ama saat 2’yi vurunca ışıklar kapanınca artık çıkış olmadığını anlayıp sinirleniyor🙈
MSMK Suan saat03:45 1 de uyuyup bu saate kadar 4 kere aglayarak uyanip uyumaya zorlanan ve 2 dir ayagimda uyutmaya calisirken icim ciz ede ede sinirli bi sekilde yaziyorum 🙄🙄🙄 16 bucuk aylik üst azı dislerimiz patlamak üzere baska sebebi ne.bilmiyorum ama ben tukendim .
Sedaayd MSMK hepimiz kendimize yakıştıramasak da kızsak da yaşıyoruz aynı duyguları, bebişlerin ayları birebir aynı yaşadıkları şeyler de. Demek ki dişlerden, bu şekilde düşünüp bekleyelim bakalım.