Umayyy1 Ayda yapılan aşı koldan mı bacaktan mı yapılıyor arkadaşlar birde kaç tane yapılıyor ? Atlatanlar yazabilir mi acaba herhangi yan etki yaşadınız mı cevaplarsanız sevinirim
BuseOyku Umayyy1 Merhaba, iki bacaktan iğne ve ağızdan damla şeklinde yapılıyor. biz de herhangi bir yan etki yapmadı çok şükür. umarım sizin de iyi geçer. şimdiden çok geçmiş olsun..
EJDERYAA Umayyy1 2 bacak birde ağız ateş yapabilir dikkat edin bide sağ bacağın içinde şişlik vardı ve kıpkırmızıydı ebe söylemişti kolonya dök pamuk ile siler gibi yap bastırma demişti bilginiz olsun
Ccansuu Umayyy1 bende bacaktan diye biliyordum ama iki gün önce arkadaşımın kızı oldu koldan vurmuşlar pazartesi bizim de var var mı acaba koldan vurduran
Erencinarinannesi Umayyy1 bir tane ağızdan iki tane bacaktan vuruluyor bizde perşembe günü gittik o şekilde yaptılar
Umayyy1 Asyu Geçmiş olsun peki çok ağladımı acaba küçükken daha kolaydı en azından aşılar şuan herşeyin farkındalar nasıl duracak aşı olurken bilmiyorum 🥺
Asyu Umayyy1 teşekkür ederiz tabi yaptırırken çok ağladı ama o an soğuk kanlı oluyorsunuz sonuçta bebeğinizin sağlığı için 😅 sağlık ocağından çıktıktan sonra sustu ağlamadı yani sizede şimdiden geçmiş olsun
Lilabahar Umayyy1 merhaba iki bacaktan yapılıyo bide ağzına damla damlatiyolar çok şükür biz de yan etki veya ateş olmadı şimdiden geçmiş olsun
Lilabahar bilgibulutu bende her özel günümüzde harika bi masa hazırlarım en son çok şık bi kemer ve cüzdan almıştım ismini yazdırmıştım eşimin çok hoşuna gitmişti ama daha 14 şubat için ne alırim diye düsünmedim💞