Kozlar bebeğim 2 ay 7 günlük bugün eşimle battaniyede sallarken eiim yüzümden çıcuk halının üstüne dönerek düştü o anı şok sebebi ile tam hatırlayamıyorum yanlış değilsem alın kısmo yere geldi ve sol kol üzerinden düştü hemen acile gittik bebek korkmuştu çok ağlıyordu. Eşimde bnde ağladık ben hala ağlıyorum gerçi. Zavallı yavrum tomografiye aldılar ve röntgen çektiler doktor bişeyi yok dedi bi saat hastanede kaldık doktor dedi şişss şişerdi şmdiye kadar çıkık olsa zaten hareket ettiremezdi kolunu falan. Ama bdn hala çok korkuyorum :(