Kızlar bir kaç gündğr farkında olmayarak az su içmişim sütüm azalınca farkettim ve dün suya abandım. Biz damacana kullanıyoruz ve oda mutfak balkonuna yakın durdugu için su serindi ona ragmen gittim geldim koca bardakla suyu içtim her neyse sabaha kalktım bogazım agrıyor akşama dogru bi baktım bogazım şişmiş hatta bi tarafta beyazlıklar var. Bebegim 3 aylık acaba emzirirken onada bulaştırır mıyım ? Başına gelen varsa yardımcı olabilir mi lütfen 🙄😣