Deletedmom6 valla canim hep tencerede mayalarim.Sutumü kaynatirim sonra ılımaya birakirim parmagmla kontrol ederm istediğim ılıklıkta olunca içine 2bucuk yemek kaşığı yoğurt atarim ve hic karştrmam kapağni kapatirim 3/4kat sararim masanin uzerine koyarim 6saat sonra gidip açarım uzerine kağit havlu kapatirim suyunu çeksin sulanmasin die kağit havlu kapatincada hemen dolaba atarm taş gbi olur