Esdat aaaa çok basit önce suyunu koyuyorsun mesela 30 cc mi önce 30 a kadar kaynatılıp ılımış su sonra bir kaşık mama karıştır bitti gitti ölçeği ona göre artır 1 e 1 2 ye 2 gibi ve mamayı dairesel olarak çalkalayıp karıştır ki gaz yapmasın yukardan aşşağıya sallama buda bir püf nokta😁