Elifff12 köyde oturuyoruz biz. Yol kenarlarından toplanıyor zeytinyağında bekletiliyor. Ama satmıyor annem konu komşuya yapar kendimiz kullanırız. Aslında tazeyken bulabilseniz çok kolay yapması. Çocuğunuzun nemlendirilmesinde, düştüğünde yara tedavisinde falan da kullanabilirsiniz ileride. Bu sene çok yaptıysa size göndermeye çalışırım ama söz vermeyeyim.