Merhabalar🌼
2 Ay 20 günlük kızımda reflü olduğu için evolvia ar mamaya başldık ama bugün 5 kere kaka yaptı. Normalde 2 kere en fazla 3 yapardı. Son kakasıda cıvıktı. E böyle olursa kilo olabilir mi? Mama yaramadı mı o yüzden mi böyle oluyor? Yıldım bu mama ve kaka olayından yahu. Önerebileceğiniz başka bir ar mama var mı çok öabuk kabız oluyoruz biz çünkü :(