5 aylıkken kendi odasında yatmaya başladı. Kendi yatağında yattı bende yanındaki bazada. 2 ay odaya alışma süreci oldu. İlk gündüz uykularında yalnız uyutmaya başladım daha sonra 7 aylık olduğunda da geceleride yalnız yatmaya başladı. Şuan 13 aylık.Kapısı aralık bizim odamızın kapısı açık rahatlıkla duyabiliyorum.Çok rahat tavsiye ederim. Erkenden alıştırın sonra çok zor diyorlar.