EmirinAnnesi Kızlar oğluşum 5 aylık dışarda bileyler yemeye çıktıgumızda artık mama sandalyelerine koyuyorum sanırım zamanı geldı bende mama sandalyesi alacagım aslında hafıf bısey ıstıyorum ama ondanda dusermi acaba kotkusu var siz kaç aylıkken basladınız mama sandalyesıne oturtmaya siz hangı marka mama sandalyesi önerirsiniz
Baharellezi EmirinAnnesi ikeanınki çok kullanışlı ben diğer bebeğime almıştım bu bebeğimede onu alıcam çok pahalı bir şey almaya geerk yok bence
Emine EmirinAnnesi konuyu açtığın iyi oldu bende arayıştayım 😊 e bebekten joie markanın beğendim Pahalı arkadaşım var tecrübeli asla Pahalı alma zaten sıkılıyor çocuklar diye e bebekte 70 tl olandan almış o çok memnunum diyor
EmirinAnnesi Bende pahalısına gerek yok uygun bişey alın gayet kullanıslı dıye yorumlar okumustum ama düşen de var onlardan