Benimde bebeğimin yüzlerinde isilik gibi kizariklar çıktı doktora götürdüm alerji dedi kuruyemiş aburcubur baharatlı salçalı çilek muz çikolata turşu mayalı şeyler domates yememi söyledi birhaftadir yemiyorum yüzleri halen kızarık devlete tekrar götürdüm boynunda koltuk altında birde bacak kıvrım yerlerinde kızarıklık var egzama dedi oda aynı şeyleri yeme geçmezse sütü kesicez dedi yani ben süt içeren ürünler yemiycem ayın 29 na alerjiye randevu aldım bakalım inşallah geçer bence sizde doktora goturun