minikmisimben Merhabalar.. özellikle 2-3 yaş arası çocuğunun kolu yada bacağı koltuktan düşüp kırılan var mı? Nasıl anladınız?
Ftmvrs13 minikmisimben canım benim kızımın 6 aylıkken bacağı kırıldı malesef merdivenden düşmüştük biz beraber biraz ağladı sonra sustu ama baktım ki bacağını hiç oynatmıyor ben oynatınca ağlamaya başladı bişey olduğunu o an anladım sonra dr gittik hemen kırık dedi malesef size de geçmiş olsun rabbim hiç bir anneyi korkuttuguna uğratmasın
Fatmanur68 minikmisimben kızım 1 bucuk yaşındayken ayak parmagı kırıldı.Evde düştü birgün boyunca anlayamadik incindi sandık normal sekildede oyunlar oynuyordu, geziyordu ertesi güne şişti ve dokundurtmadı hic bizde doktora gittik öylelikle ögrendik doktora götürün bence geçmis olsun.
CemreKerem35 minikmisimben oğlum evde eşikten geçerken düşmüştü hiç basmadı 1 saat. hastaneye gittim acildeki doktor bile emin olamadi kırık var mı yok mu diye uzman doktora gittik orada doktor bastırdı bir şekilde ben tutmadan ve bastığı için kırık vs olmadığını söyledi ama oğlum 3 gün hiç basmadı kanguruda taşıdım. Bazen korku ya da acı ile basmayabilirler ama normal hayatına devam ediyorsa bence ufak bir incinme.
minikmisimben Mom987 akşam 9 gibi düştü daha ayakta oynuyor bazen tutup ağlıyor sadece. Kullanıyor kolunu üstüne yattı,emekledi oynarken falan o an ağlamadı,elimle de kontrol ettim tepki vermedi acaba acıdı mı da tutuyor bilemedim o yüzden 😞 teşekkür ederim
Mom987 minikmisimben Tabi ağrısı morarması vs olabilir. Geçmiş olsun. Kırılması daha kötü olurdu Allah göstermesin.
minikmisimben Mom987 evet çatlamasından da korktum kırık olsa 4 saati geçti acısını anlardı zıplıyor şu an keyfi yerinde şükür ama acıyor diyor sanırım düşmenin acısıyla gösteriyor galiba
minikmisimben Ftmvrs13 çok geçmiş olsun kullanıyor da arada acıyor diye 1-2 saniye ağlıyor gösterip galiba düşmenin etkisiyle çok geçmiş olsun size de
Mrcktl Ftmvrs13 merhaba üstünden çok geçmiş ama birşey sormak istiyorum size benimde oğlumunayağı kırıldı 1 ay önce 20 gün alçıda kaldı sonra çıkarttık ama hala yürümüyor ayağa kalkıyor ama yürümek istemiyor neden acaba bir bilginiz var mı
Ellidokuzece Ftmvrs13 benim kızımda 7.5 aylık düştü femur kemigi kırılmış dedi 3 gündür bacagı yarım alçıda 1 hafta sonraya kontrle çagırdı çok korkuyorum ve üzülüyorum süreç nasıl gidiyor çocugunuz alçıda çok agladımı lütfen bilgi verebilirmisiniz
ipekk05 Ftmvrs13 canım nasıl düzeldi kırığı acaba kızım 14 aylık masadan düştü kolu kırıldı alçıda şuan çok ağlıyo😫 en hareketli zamanı bide hep yukarda tutmam lazımmış
Ftmvrs13 minikmisimben eğer kullanıyorsa incinmiştir sadece belki çünkü kırık ta hareket ettirmiyorlar bi şekilde sabit tutuyor orayı geçti çok şükür teşekkür ederim
Ftmvrs13 minikmisimben çatlağı bilmiyorum canım ne desem yalan olur şimdi ama çatlak falan olsa bu sefer kullandıkça şişer morardı diye tahmin ediyorum
minikmisimben CemreKerem35 çok geçmiş olsun ☺️ Evet normal oynuyor,kullanıyor kontrol ettim elledim hiç tepki vermiyor galiba o korkuyla acıyla söyledi incindi sanırım
minikmisimben Ftmvrs13 evet kızarıklık morarma vs yok arada acıyor diyor sadece sanırım düşünce acıdı. Sürekli düşen ağlamayan bi çocuk çok ağlayıp acıyor diyince çok korktum
Fatmanur68 Erenarden1 ilk önce 10 gün dursa yeterli olur demisti doktorumuz ayağının üzerine bastırmayın dedi ama kızımı hiç oturtamadık durmadj 10 günün sonunda gittigimizde tekrar 10 gün daha dursun dedi
Erenarden1 Fatmanur68 anladım benimde kardeşimin kırıldı 6 yaşında doktor on gün sonra kontrole çağırdı acaba onun için on gün yeter mi onu merak ediyorum annemlerde çok üzülüyorlar bir ay iki ay durur mu diye
Ftmvrs13 Mrcktl doktorumuz bize alçıdan çıkarttıktan sonra bi süre daha yürümesin demişti zaten sizin çoçuğunuz kay aylık bilmiyorum ama kızım zaten o zaman 6 aylıktı alçıdan çıktığında 7.5 aylık olmuştu emeklemesi falan 9 . Ayda başlamıştı 8 8.5 aya kadar kucağımda götürtürüp getirmiştim