Yemiyordu sürekli meme istiyordu 19 aydir emerek uyutuyordum öglen 1 saat aksam 1 saat artik cok yıprandım kimseye bırakıp biyere gidemiyordum uyku saatleri gelince ben olmadan yatmıyordu gecede 3 4 kez kalkıyordu meme vermesem sakinlemiyordu uyumuyordu meme kolikti çok şükür bugun 8. Gün oldu 2 gecedir 20 dkda kendi kendine uyuyor uyku arkadaşına ve bataniyesine sarılarak yemeklerimizde duzene girdi herseyi yer oldu yani artik bizim için ayrilma vakti gelmişti memeden çok mutluyum çok şükür nasıl bir yol izlediğimi soran anneler olursa yardımcı olayım