Merhaba herkese bebeğim şuan 2 ay 22 günlük son günlerde gündüzleri beslenmek istemiyor emmiyor kendini itip bağırıyor gazı yok ondan eminim kulağında vs de sıkıntı yok emmediği için mutsuz da değil çevreyi izliyor gülüyor doktor da anlamadı neden olduğunu biberonla sağdığım sütü veriyorum onu da çok içmiyor az içiyor beni hiç emmiyor değil tabii ki 2-3 dk emiyor sadece. Geceleri de 10-15 dakika emiyor uykusunda sıkıntı yok allahtan Gelişemeyecek diye korkuyorum ama beslenmesi böyle olduğu için.. son 1 haftadır böyle ne yapmam lazım başına bu sorun gelen var mi benim gibi 😔 önceden bebeğim bol bol emerdi sütüm de az değil yani ama bu gidişle azalacak diye korkuyorum hep sağmak zorunda kalıyorum artanı yağlı sütü içemiyor gibi geldi bana 😔